نوشته شده توسط : مهدی

شرکت فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست شرکت های فریت بار موجود در فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام


فریت بار

ارتباط با پادمیرا فریت

آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳

ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com


شرکت پادمیرا فریت با سابقه ای بالغ بر ۴۵ سال در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی از ایران به سایر کشورهای دنیا , از طریق فریت فرودگاه امام (ره) توانسته است خدمات ارزنده ای به مسافران عزیز ارائه کند . همیشه اولویت ما رضایت مسافران از ارائه خدمات بار هوایی پادمیرا راه بوده است و بر همین اساس توانسته ایم در سطح شهر برای آسایش مسافران دو انباری را احداث کنیم .

همچنین استفاده از نیروی کار حرفه ای و مجرب جهت بسته بندی لوازم منزل و شخصی مسافر از دیگر خدمات ماست . روال کار ما برای فریت بار مسافری از بخش فریت فرودگاه امام بدین شکل می باشد :

تماس و رزرو وقت بسته بندی با شرکت پادمیرا فریت

راهنمایی های لازم در خصوص شیوه فریت بار و ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) در این تماس و ارتباط به مسافر و یا صاحب بار ارائه می شود . مشاورین ما هزینه نسبی و قیمت ارسال بار را نیز برای شما خواهند گفت .

اعزام کادر و نیروی کار بسته بندی در وقت تعیین شده به محل بار

بعد از اینکه مسافر تایید کرد و وقت رزرو برای بسته بندی داده شد . در زمان مقرر بدون هیچ معطلی نیروی مجرب جهت بسته بندی لوازم و وسایل مسافر به محل اعزام می شود. تمامی لوازم بسته بندی در این بخش توسط ون شرکت فریت بار پادمیرا راه به محل برده می شود .

اتمام بسته بندی و حمل بار به نزدیکترین انباری

همانطور که در بالا نیز اشاره ای داشتیم برای افزایش سرعت انجام کار در سطح شهر دو انباری ( یکی در سهروردی و دیگری در یافت آباد ) موجود می باشد بعد از اتمام بسته بندی محموله به انباری نزدیک حمل می شود. و در صورت لزوم و نیاز اقدام به پالت بندی می شود . تا تمام کارهای اداری انجام شود .

ارسال بار به فرودگاه امام (ره) و فریت

روز فریت بار از قبل تعیین شده است و لذا در همان روز بار و محموله شما به فرودگاه اعزام می شود تا کارهای گمرکی و اداری نهایی انجام شود و بارنامه صادر شود . بعد از اتمام کارهای ضروری فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) بار گیری محموله به هواپیما انجام می شود .

هزینه و قیمت ارسال بار یا فریت از فرودگاه امام خمینی (ره)

به دلیل نوسانات ارزی به  ویژه دلار در کشور به خاطر تحریم های امریکا , جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص هزینه فریت بار و قیمت ارسال بار از فرودگاه امام خمینی (ره) مستقیم با شماره های زیر تماس برقرار کنید .



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار چیست

فریت بار چیست ؟ : وقتی به مقصدی مسافرت می کنید و یا حتی قصد مهاجرت از کشوری به کشور دیگری را دارید . حتما برای جابجایی برخی از لوازم خود به ویژه لوازم شخصی خودتان را می خواهید با خود به همراه داشته باشید . در خیلی از موارد حتی بیشتر لوازم منزل مانند مبل و صندلی و … را نیز دوست دارید که با خود ببرید. باید توجه داشته باشید مسافر به اندازه مشخصی می تواند همراه خود بار وارد هواپیمای مسافربری کند . لذا برای اینکه سایر لوازم خود را نیز با خود ببرید نیاز به یک شرکت معتبر در امر ارسال بار هوایی و یا همان فریت بار دارید .  اصطلاح فریت بار که اکثرا مسافران از آن استفاده می کنند مفهوم ارسال بار هوایی را دارد .

اما در اصل لغت فریت خود به معنای بار می باشد و وقتی قصد داشته باشیم باری را از طریق هواپیما ارسال کنیم . به آن بار , بار هوایی یا فریت هوایی می گویند.

ارسال بار هوایی

باید به این نکته توجه داشته باشیم که تمامی هواپیماها که در آسمان تردد می کنند صرفا مسافربری نیستند. هواپیماهایی هم هستند که تنها برای حمل و نقل بار هوایی طراحی و ساخته شده اندد به این نوع هواپیماها هواپیماهای ترابری یا کارگو میگویند. هدف از طراحی و ساخت هواپیماهای ترابری جابجایی بارهای عظیم و زیاد است . بدون شک ما نمی توانیم وقتی مسافرت می کنیم بیش از اندازه با خود بار حمل کنیم در هواپیمای مسافربری . برای اینکه بار زیادی به مقصد خودمون ارسال کنیم نیاز داریم تا از بخش کارگو استفاده کنیم .

همچنین برای ارسال و حمل بار هوایی بیشتر بارهای تجاری نیز از هواپیماهای باربری یا همان ترابری استفاده می شود . در نتیجه هواپیماهای ترابری گاها بزرگتر از هواپیماهای مسافربری ساخته می شوند . و بیشتر برای فعالیت کارگو و حمل بار تجاری و بار اضافی مسافر مورد استفاده قرار می گیرند.

کارگو چیست و فرق آن با فریت بار

خیلی از مسافران فرق کارگو با فریت بار مسافری را نمی دانند و در اصل هر دو را یک چیز معنی می کنند .در حالی که چنین نیست و این دو با هم فرق دارند .

کارگو : کارگو در اصل ارسال بار تجاری می باشد و فراتر از ارسال بار هوایی مسافران است . در اصل وقتی شرکتی محموله ای تجاری مانند دیزل ژنراتور ولوو را از یک شرکت در کشوری دیگر خریداری می کند و برای اینکه به سرعت به مقصد برسد از هواپیما برای جابجایی بار استفاده می کند در اصل کارگو می گویند .

فریت بار : افرادی که قصد مسافرت طولانی مدت به کشوری دیگر را دارند می توانند لوازم مورد نیاز خود را برای مدت زمانی که اقامت دارند با خود ببرند برای این کار از شرکت فریت بار و حمل بار هوایی استفاده می کنند . در کل می توان به بار مسافر که ماهیت تجاری ندارد و مقدار آن کم می باشد فریت بار گفت.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

جوانسازی واژن با تزریق چربی

جوانسازی واژن با روش تزریق چربی : در واقع می توان گفت که تزریق چربی به واژن یکی از بهترین و جدیدترین متدهای روز جهان برای جوان سازی واژن می باشد .در این متن سعی خواهیم کرد به طور کامل در مورد تزریق چربی به واژن صحبت نماییم . و در ادامه نوشته با مزایا و عوارض این روش شما عزیزان را آشنا خواهیم کرد و اطلاعاتی کامل و مفید را در اختیار شما قرار خواهیم داد،به طوری که بعد از خواندن این متن همه سوالات شما در مورد عمل تزریق چربی به لابیا پاسخ داده خواهد شد.

فهرست مطالب

 

روش تزریق چربی به واژن

از مسائل مهم و حائز اهمیت برای خانم ها ،زیبایی و طراوت ناحیه تناسلی به خصوص واژن است.واژن به مرور زمان و بر اثر یک سری عوامل مانند افزایش سن ،یائسگی ،زایمان های طبیعی ،تغییرات هورمونی ،رژیم های لاغری سنگین ،عامل های ژنتیکی و بیماری ها دچار تغییراتی می شود که منجر به افتادگی پوست ،شل شدگی پوست ،پیری پوست ولاغری آن می گردد.این تغییرات موجب از بین رفتن زیبایی و شادابی واژن ،کاهش اعتماد به نفس خانم و تاثیرات منفی بر روابط جنسی فرد می گردد.

جوانسازی واژن با تزریق چربی

از تکنیک های جدید پزشکی که به رفع این مشکل کمک می کند تزریق چربی به لابیا ماژور می باشد که منجر به تغییراتی در واژن ،رفع چین و چروک واژن و روشن سازی واژن می گردد. ایمن و طبیعی بودن این روش و این موضوع که عوارض تزریق چربی به واژن بسیار کم است ،موجب شده که این عمل به یکی از پر طرف دارترین روش ها برای جوان سازی واژن تبدیل شود.

معرفی بهترین متخصص زنان تهران : متخصص زنان تهران

تزریق چربی به واژن دارای چه مزایایی می باشد؟

  • این عمل دارای هزینه های عمل کمتری نسبت به نتیجه کار می باشد.
  • این عمل دارای عوارض کمتری می باشد.
  • دوام و ماندگاری بالا.
  • این عمل ۱۰۰% طبیعی می باشد و احتمال واکنش آلرژیک یا پس زدن پیوند وجود ندارد.
  • روشن سازی پوست واژن و روشن تر شدن واژن
  • بازگشت سریع خانم به زندگی روزمره بعد از درمان .
  • نیاز نبودن به برش ،جراحی و بخیه در محل درمان.
  • نیازنبودن به بستری شدن فرد.
  • و نتایج درمانی این عمل سریع خود را نشان می دهد.
  • لذت جنسی در فرد را افزایش می دهد.
  • چربی به صورت سریعبا پوست جوش می خورد ودیگر زیر پوست جابه جا نمی شود.
  • می توان در صورت نیاز این عمل را تکرار کرد.
  • عدم نیاز به بیهوشی فرد و همین طور عدم ایجاد درد به هنگام تزریق.
  • این عمل عوارضی مانند زخم و ایجاد محدودیت در رابطه جنسی را در پی ندارد.
  • ممکن بودن زایمان طبیعی بعد از استفاده از این روش.


:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

جوانسازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر و هزینه عمل جراحی جوانسازی واژن : این جوان سازی به وسیله لیزر مونالیزا تاچ صورت می گیرد که به طور اختصاصی برای مخاط واژن تهیه شده است. لیزر مونالیزا تاچ مشکل کاهش استروژن در بافت واژن را که اغلب بعد از یائسگی و زایمان روی می دهد ،با فعال سازی دوباره کلاژن جدید و باز سازی حالت واژن سالم ،حل می نماید.در ادامه این نوشته ما به جوانسازی ناحیه تناسلی خانم ها با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ ،چگونگی عمل کرد و بررسی اثرات و عوارض این لیزر خواهیم پرداخت وبرای دست رسی سریع به قسمتهای مختلف مقاله برای شما فهرستی را درزیر می آوریم که می توانید از آن استفاده نمایید.

Laser vaginal rejuvenation

بهترین متخصص زنان جهت انجام جوانسازی واژن : متخصص زنان

فهرست مطالب

 

منظور از آتروفی واژن چیست؟

این عارضه که به ان آتروفی ژنیتال نیز می گویند ،حدوداً ۵۰% خانم ها را در سن یائسگی تحت تاثیر قرار می دهد .کاهش طبیعی میزان استروژن در طول یائسگی و یا کاهش ناگهانی آن بعد از جراحی و برخی درمان های پزشکی به میزان قابل توجهی بر ساختار عملکرد واژن تاثیرگذار می باشد.

در این هنگاه دیواره های واژن نازک شده و کشسانی طبیعی ومیزان خونرسانی به واژن پایین می آید .مخاط محافظ واژن امکان دارد ضخامت و هیدراته بودن را از دست بدهد که باعث از دست رفتن روانی واژن و احساس درد و ناراحتی در هنگام رابطه جنسی می گردد.در اینجا باید اشاره کنیم که تغییرات اسیدیته محیط واژن تاثیرات بسیاری بر عملکرد و سلامت واژن دارند.این روش جوان سازی واژن می تواند کمک زادی به خانم های دارای این علائم بکند.

در ضورتی که شما نیز دچار علائم آتروفی و خشکی واژن می باشید .جهت بررسی و درمان این عارضه می توانید با شماره تماس گرفته و برای خود وقت ویزیت رزرو نمایید.

جوانسازی واژن

اتروفی واژن چه اثرات روانی و جسمی دارد؟

این امکان وجود دارد که علائم آتروفی واژن با همدیگر و یا تک به تک ظاهر شوند و عبارت از موارد زیر می باشند:

  • داشتن درد در هنگام نزدیکی : نازک شدن مخاط و پوست ،باعث شکننده شدن بافت واژن شده و موجب می شود که میزان روانی واژن نیز پایین بیاید و خشکی ناشی از این مورد باعث درد در زمان نزدیکی می گردد.
  • خشکی و خارش وسوزش واژن : نازک شدن دیواره های واژن، پایین آمدن میزان هیدراته و تغییرات PH و محیط داخلی واژن امکان دارد باعث احساس سوزش و خارش همیشگی شود.
  • شل شدن واژن و پایین آمدن میزان کشسانی آن : نازک شدن دیواره های واژن و کاهش حجم بافت واژن منجر به کاهش قدرت ساختار واژن و احساس شلی بافت می گردد.
  • داشتن عفونت های مکرر : باکتری های مفید واژن به گلیکوژن درون سلول ها که از سطح واژن به عنوان منبع غذایی باکتری ها فرو می ریزد، وابسته می باشند.با نازک شدن دیواره های واژن و کاهش اسیدیته محیط واژن ،مقدار باکتری های مفید نیز پایین می آید و ریسک ابتلا به عفونت بالا می رود.
  • بی اختیاری ادرار و نیاز مکرر داشتن به دفع ادرار : نیاز مکرر برای رفتن به دستشویی و یا بی اختیاری در زمان سرفه و عطسه نیز امکان دارد ناشی از آتروفی واژن باشد که می تواند تاثیر منفی ای زیادی بر سلامت و زندگی خانم ها داشته باشد که در بسیاری از موارد می تواند رابطه جنسی را همراه با استرس نماید.
 

حدودا می توان گفت که ۵۰ درصد خانم ها مبتلا به آتروفی واژن در طول زندگی خود می شوند و از این میان تنها یک چهارم این خانم ها به دنبال درمان خود می روند .در حال حاضر ،درمان ساده و موثری جهت عملکرد طبیعی واژن پیدا شده است.

بیشتر بدانید : واژینو پلاستی



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

متخصص پوست و مو

 متخصص پوست و مو , بهترین متخصص پوست در تهران و غرب تهران , معرفی کلینیک تخصصی پوست و مو  , بهترین کلینیک پوست و مو در تهران و شمال تهران

متخصص پوست و مو

فهرست مطالب

 

تخصص پوست و مو چه نوع تخصصی در پزشکی می باشد؟

در واقع متخصص پوست و مو پزشکی می باشد که در زمینه بیماری های پوست ومو و ناخن و نواحی حاوی مایع مخاطی (مانند داخل دهان ،بینی ،و چشم ها ) دارای تخصص می باشد.تعدای از مهمترین توانایی های متخصصین پوست و مو عبارت از موارد زیر می باشد:

  • متخصصین این رشته می توانند بیش از ۳۰۰۰ بیماری مربوط به پوست و مو را تشخیص داده و آن ها را درمان کنند که از جمله ان ها می توان به سرطان پوست ،اگزما،درمان جای جوش و آکنه و عفونت ناخن اشاره داشت.
  • کمک کردن به بهبود سلامتی وشادابی وزیبایی پوست ومو وناخن مراجعین به عنوان نمونه :تزریق بوتاکس جهت از برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست،از بین بردن جای جوش ،بازیابی زیبایی پوست بعد از جراحی های سرطان پوست ،جراحی صورت جهت درمان چاقی صورت .
  • متخصصین پوست و مو بیمارانی از کلیه سنین از نوزاد گرفته سنین بالای ۱۰۰ سال را می توانند درمان کنند.

متخصص پوست و مو چه وظایفی را بر عهده دارد؟

پزشکان متخصص رشته پوست و مو به تشخیص ،درمان و جلوگیری از بیماری های مربوط به پوست ،مو و ناخن ها می پردازند .تخصص پوست و مو ،فلوشیپ های از چمله زیبایی پوست و لیزر ،کاشت مو و درماتوپاتولوژی (ارزیابی و تفسیر میکروسکوپی ضایعات پوستی )،دارد.

الف-دکترای پوست :

به تشخیص و درمان و پیشگیری از بیماری های مربوط به پوست ،مو وناخن ها مبادرت می ورزد.

ب- درماتوپاتولوژی :

به وسیله نمونه گیری و بررسی نمونه ها با میکروسکوپ می تواند بیماری های مربوط به پوست ومو ناخن ها را تشخیص دهد.

ج- جراح پوست :

این جراح عمل جراحی بیماری های پوست ،مو و ناخن ها را انجام می دهد.

د-جراحی زیبایی پوست :

بیشتر به ظاهر بیمار و انجام عمل جراحی زیبایی توجه دارد و در عین حال به درمان پوست ،مو وناخن ها هم می پردازد.

روش هایی که متخصصان آن ها را ابداع کرده اند:

  • تزریق کردن پر کننده ها (فیلر) و توکسین بوتولینوم برای جوان سازی پوست صورت.
  • جراحی زیبایی برای محو کردن رد جوش و فرو رفتگی های پوست.
  • جراحی به وسیله لیزر جهت از بین بردن رگ های کوچک ،لکه های پیری ،جای خالکوبی یا چین و چروک.

پزشکان متخصص پوست دوره های مخصوصی را برای انجام عمل جوتنسازی پوست به پرکننده ها می گذرانند پس هم دانش پزشکی وهم مهارت مورد نیاز برای انجام موفق عمل های زیبایی را به دست می آورند.

توجه!!!

باید دقت شود که کیفیت و امنیت عمل جراحی زیبایی اغلب بستگی به مهارت فردی پزشک متخصص جراح دارد.

چگونه می توان فهمید که پزشکان پوست و مو متخصص هستند یا نه؟

در صورتی که مشکلات پوست و مو دارید باید حتما به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید اما همه پزشکان پوست متخصص نمی باشد ،چگونه پزشک متخصص پوست را از سایر پزشکان تشخیص دهیم؟

روش تشخیص پزشک متخصص پوست ومو

همان گونه که همه ما می دانیم پوست و موهای ما بیشتر از سایر بخش های بدن ما جلوی چشم می باشند،همین امر موجب می شود که با به وجود آمدن کوچکترین تغییراتی در آن ها افراد دچار نگرانی شده و سعی کنند که راه چاره ای پیدا کنند.

مسئله ی زیبایی یکی از دغدغه های افراد به خصوص خانم ها از زمان های دور دست بوده است و برای دستیابی به زیبایی بویژه در خصوص پوست و موی خود از هیچ هزینه ای مضایقه نمی کنند ولی نکته مهم و قابل تامل این می باشد که زیبایی را به چه قسمت و به وسیله چه کسانی باید به دست آورد!

متخصص پوست

پزشک پوست و مو باید متخصص باشد یا نه؟

هنگامی که در خیابان راه می رویم تابلوهای متعددی را مشاهده می کنیم که شرحی چند کلمه ای از فعالیت های زیبایی آن مرکز یا پزشک مربوطه تحت عنوان کیلینیک زیبایی و پوست ،متخصص زیبایی یا پوست ،مو و زیبایی و لیزر مشاهده می شود. با توجه به افزایش این قبیل تابلو ها و تبلیغاتی که در این زمینه در شبکه های اجتماعی و تراکت های تبلیغاتی دیده می شود با چه روشی می توان تشخیص داد که کدام مرکز یا کدام پزشک به راستی متخصص پوست ،مو و زیبایی می باشد تا جهت انجام اقدامات لازم بدون هیچ نگرانی و ترسی مراجعه نمود؟



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

پروتز لب با از تزریق چربی

پروتز لب با استفاده از تزریق چربی و ژل , هزینه و قیمت پروتز لب با تزریق چربی , پزشک زیبایی متخصص برای انجام پروتز لب با امکانات روز دنیا : مدت ها می باشد که داشتن لب های بزرگ و حجیم یکی از معیار های زیبایی به شمار می آید ،و لب یکی از نشانه های سلامتی ،جوانی و شادابی می باشد و در صورتی مه لب های یک فرد بیست ساله را به لب های یک فرد مسن مقایسه نمایید ،متوجه این امر خواهید شد.با گذشت سن و کاهش عروق خونی و کاهش تولید کلاژن که عامل زیبایی پوست به حساب می آید ،لب ها هم دچار تغییر و تحولاتی می گردند.

پروتز لب

اینکه یک فرد با بالا رفتن سن زیبایی لب های خود را از دست داده است ،و یا از هنگام تولد دارای لب های نازک بوده است و یا در طول فرآیند عادی رشد لب هایش نازک شده است ؛موضوع نگران کننده ای نیست .زیرا امروزه روش هایی وجود دارد ،که بدون نیاز به عمل جراحی می تواند لب ها را برجسته و حجیم نماید ،و موجب زیبایی ظاهری افراد شود.

نکته شاخص : پروتز لب با تزریق چربی

در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افراد می باشید که خواهان پر و کامل تر شدن لب های خود می باشید ،پروتز لب گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.پروتز لب و یا همان برجسته سازی لب یک عمل زیبایی می باشد ،که موجب می شود،لب برجسته تر،کامل تر ،پرتر،مشخص تر و جوان تر به نظر بیاید. در پروتز لب از ژل های پر کننده استفاده می گردد که لب ها را برای جند ماه ،در طی یک جلسه درمانی حجیم می نماید.اما پروتز لب و سایر روش های زیبایی می توانند راهکارهایی را ارائه کنند ،که نتایج حاصل طولانی مدت شود.

پروتز لب امکان دارد ،دارای عوارض تزریق ژل باشد و مانند تزریق ژل و چربی نتایج آن به آسانی قابل برگشت نیست و دارای دوره ریکاوری طولانی می باشد.نیاز نیست که این موضوع شما را نگران نماید زیرا این عوارض به ندرت پیش می آید.و همه ساله هزاران نفر از روش های درمانی تزریق ژل و چربی به لب استفاده می نمایند و از نتایج حاصل از پروتز لب راضی می باشند.

پیش از انجام هر عمل زیبایی در عمل پروتز لب هم ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که نخست با متخصصین مشاوره داشته باشید و سپس اقدام به این عمل نمایید. متخصصین ما نخست در کلینیک لیزر مو به شما مشاوره می دهند و در شرایطی که شما برای عمل پروتز لب مناسب باشید ،شروع به عمل زیبایی و پروتز لب خواهند نمود.متخصصین ما بر اساس انتظارات شما ،فرم چهره شما و اینکه نتایج باید کاملا طبیعی به نظر برسد،طرحی را برای تزریق ژل در نظر می گیرند.

در کلینیک لیزر مو در طی عمل پروتز لب،شخص کاملاً هوشیار است،و برای کاهش احساس درد از یک بی حس کننده موضعی استفاده می گردد.عمل پروتز لب با حفظ ظاهر و کمترین عوارض ممکن صورت می گیرد .اما با این وجود امکان دارد ،بعد از تزریق آثار ورم و کبودی مشاهده گردد،که در طی چند روز برطرف خواهد شد.

فهرست مطالب

 

پروتز لب دارای چه کاربرد هایی می باشد؟

در صورتی که شما جزو افرادی می باشید که به زیبایی ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید ،و جزء افرادی می باشید که لب های نازکی دارید ،و تمایل به داشتن لب های حجیم و برجسته برای زیبا و کامل تر به نظر رسیدن جهره خود دارید ،پروتز لب می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.در روش پروتز لب با تزریق چربی به لب ،لب ها حجیم تر و بزرگتر جلوه می کنند.

پروتز لب تعدادی ازمشکلات مربوط به زیبایی لب ها را برطرف می کند ،که تعدادی از این مشکلات عبارت اند از :

  • در صورتی که لب های شما تقارن نداشته باشند این عمل می تواند تقارن را به لب های شما بازگرداند.
  • لب های نازک شما را می تواند حجیم نماید.
  • مشکل ترک خوردگی در اطراف لب ها را رفع می نماید.
  • می تواند مشکل از دست رفتن حجم لب در اثر بالا رفتن سن را حل نماید.
  • این عمل خطوطی را که در اثر سیگار کشیدن به وجود آمده اند را برطرف می نماید.
  • این عمل می تواند لب های خیلی پهن را هم به حالت طبیعی بازگرداند.


:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

متخصص ارتوپدی زانو

جراح ارتوپد زانو , متخصص ارتوپدی زانو , درمان زانو درد , پزشک فوق تخصص ارتوپدی زانو در تهران و غرب تهران , بهترین کلینیک دران زانو در در تهران: در این مقاله ما به معرفی کلینیک ارتوپدی درمان تایم می پردازیم با توجه به اهمیتی که ارتوپدی دارد یقینا مراکزی که کار های درمانی و جراحی زانو را انجام می دهند باید بسیار مجهز باشند از این رو کلینیک درمان تایم یکی از بهترین کلینیک های ارتوپدی بنام و مجهز است که علاوه بر محیطی بسیار مجهز و کامل دارای کادر جراحی ارتوپد زانو از برترین و با تجربه ترین جراحان که دارای سابقه طولانی و درخشانی در این زمینه هستند تشکیل شده است.

تمامی کادر این کلینیک همگی دارای تخصص و مدرک فوق تخصص هستند و با اطمینان می توانیم بگوییم که هر کدام از پزشکان این کلینیک موفق شده اند تا دوره های جراحی مختلف زانو را در داخل و خارج کشور با موفقیت بگذرانند. داشتن مدرک معتبر و بین المللی در کنار جراحی های موفق مهم ترین عامل شناخته شدن پزشکان این کلینیک می باشد.

جراح ارتوپد زانو

در صورت مراجعه به درمان تایم جراحان کلینیک ارتوپدی ابتدا بیمار را در هر سنی که باشد معاینه و سپس بهترین و مناسب ترین راه درمانی را پیشنهاد می دهند پس تمام بیمارانی که مشکل ارتوپدی داشته باشند و در هر سنی می توانند که به این کلینیک مراجعه کنند. تمامی مراجعینی که از زانو درد به کلینیک ارتوپدی درمان تایم رجوع می کنند جهت تشخیص و درمان ابتدا به جراح ارتوپد زانو ارجاع داده می شوند. در این معاینه که توسط دکتر ارتوپد زانو انجام می شود بعد از تشخیص بیماری، در صورتی که نیاز به جراحی باشد پس از انجام مشاوره های درمانی، بیمار را از نحوه چگونگی انجام عمل جراحی زانو آگاه می سازند.

فهرست مطالب

 

دکتر متخصص ارتوپد زانو

درباره ارتوپدی باید بگوییم که این رشته دارای شاخه های مختلفی می باشد که یکی از آنها دکتر متخصص ارتوپد زانو است؛ و مانند سایر رشته های دیگر ارتوپدی، دکتر ارتوپد زانو نیز دارای تخصص و فوق تخصص می باشد.

تفاوت یک دکتر متخصص زانو با یک دکتر ارتوپد زانو باید بگوییم که با توجه به میزان تحصیلاتی که دارد و دوره های که گذرانیده است متخصص زانو تجربه و معلومات بیشتری را نسبت به دکتر ارتوپد زانو دارد زیرا که همان طور که گفتیم ارتوپد متخصص زانو به خوبی با آناتومی، بیماری ها، آسیب دیدگی های زانو آشنائی کاملی را دارد؛ و از این رو در تشخیص نوع بیماری و علت آن متخصص بودن پزشک می تواند کمک زیادی به تشخیص و درمان بیمار کند.

و با توجه به این که دکتر متخصص ارتوپد زانو با تخصص و سابقه ای که در نحوه انجام اعمال جراحی مختلف بر روی زانو دارد می تواند که در روند بهبودی و درمان بیمارانش نهایت دقت و تلاشش را بکار بگیرد. از این رو بیشتر افراد که از درد های زانو رنج می برند همیشه به دنبال یک پزشک متخصص زانو هستند.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

بهترین جراح ارتوپد لگن , متخصص ارتوپد لگن , پزشک فوق تخصص و جراح ارتوپد لگن در تهران : همان طور که می دانیم یکی از پرکاربرد ترین مفصل های بدن مفصل لگن است که این مفصل یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین مفاصل بدن می باشد که می تواند که عمده فعالیت های بدنی را بسیار منظم تحت کنترل قرار دهد. می دانیم که در صورتی که کوچک ترین مشکلی در مفصل یا استخوان لگن به وجود بیاید و این مفاصل حساس دچار مشکلی شوند علاوه بر محدود شدن دامنه فعالیت های فرد و عدم امکان ادامه سیر طبیعی زندگی ، مشکلات بزرگ مثل درد بسیار شدید در ناحیه لگن به وجود می آید که می تواند بسیار دردسر ساز باشد.

دکتر ارتوپد لگن

شایع ترین آسیب دیدگی که در لگن ممکن است ر خ دهد شکستگی لگن است که در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد که مهم ترین ان ضربه می باشد. بهتر است که فرد در صورت دچار شدن به شکستگی استخوان لگن و یا آسیب دیدگی مفصل لگن به یک متخصص ارتوپد لگن مراجعه کند زیرا که بهترین کار مراجعه به یک متخصص است کلینیک درمانی درمان تایم با داشتن کادری مجرب و نیرومند اماده است تا برای درمان درد لگن خود به بهترین جراح ارتوپد لگن این کلینیک مراجعه نمایید.

فهرست مطالب

 

دکتر متخصص ارتوپد لگن

معمولا پزشکی که دوره پزشکی عمومی را با موفقیت پشت سر گذاشته و سپس دوره بعدی تحصیل خود را معطوف به اخذ تخصص در زمینه ارتوپد و سپس گذراندن دوره های تخصصی ارتوپدی لگن گذرانده باشد دکتر متخصص ارتوپد لگن می باشد. بیماران این پزشک متخصص افرادی می باشند که دارای مشکلات عمده ای در زمینه لگن می باشند و نیاز دارند تا به دکتر مختصص ارتوپد لگن و حتی دکتر فوق تخصص ارتوپد لگن مراجعه کنند. اما بیشتر بیماران نیز هستند که در رفتن به دکتر و معاینه سهل انگاری می کنند که باید بگوییم که می تواند عواقب بسیار سنگینی برای فرد داشته باشد و حتی ممکن است موجب شود که مشکلاتی حرکتی تا آخرین روز زندگی فرد گریبان گیر او شود

متخصص ارتوپدی لگن

بهترین دکتر ارتوپد لگن

  • مهم ترین معیار هایی که در شناخت بهترین دکتر ارتوپد لگن باید بدانید این است قبل از هر چیز دکتر مختصص ارتوپد لگنی که به او مراجعه می کنید حتما می بایستی بر روی مطب خودش تابلو متخصص یا فوق تخصص حک شده باشد.
  • دوم آنکه بهتر است تا برای درمان به افراد با تجربه و خبره مراجعه کنید زیرا می توان به جرات گفت که بهترین دکتر متخصص ارتوپد لگن کسی است که بیشترین سابقه کاری و تجربه در زمینه ارتوپدی لگن را داشته باشد و تجربه در رابطه با ارتوپدی لگن حرف اول را می زند.
  • سوم آنکه سعی کنید بهتر است تا به دکتر متخصص ارتوپد لگنی مراجعه نمائید که شناخت بیشتری از او دارید و یا کسی از آشنایان شما او را بشناسد و کار او را تایید نماید.

درمان درد لگن هیپ ( hip )

با توجه به حساس بودن دوره بارداری باید بگوییم که درمان درد لگن در اوایل بارداری نیاز به درمان ها و مراقبت های مختلفی دارد. در صورتی که زنی باردار باشد و جراح هیپ در اثر بارداری برای وی رخ داده باشد مراجعه به پزشک ضروری ترین کاری است که باید انجام دهد تا روش معاینه لگن برای زایمان برای او انجام گیرید و از سلامت وی اطمینان حاصل شود. اما اگر خانمی بی دلیل دچار درد لگن شود آسیب دیدگی استخوان بدون شک بسیار ممکن است که آسیب دیدگی لگن و یا بافت های اطراف آن برای او رخ داده باشد و یا به هیپ لگن دچار شده باشد. گاهی تنها فیزیوتراپی و انجام ورزش های مناسب برای درمان درد لگن زنان در صورتی که آسیب دیدگی استخوان لگن و بافت های اطراف برای او رخ داده باشد کفایت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تغییرات شرکت

جهت هر نوع تغییری در شرکت می بایست صورتجلسه ای تنظیم شود که تغییرات مورد نظر را در خود مشخص کند و بدون هیچ گونه اشتباه ٫ کم و کاستی برای اداره ثبت شرکت ها ارسال شود. بعد از تائید اداره ثبت شرکت ها تصمیم مورد نظر در روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار جهت اطلاع رسانی افراد حقیقی و حقوقی اعلام می گردد.

 

مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد به شرح زیر می باشد : 

  • معافیت های مالیاتی ۲۰ ساله برای هر نوع فعالیت اقتصادی.
  • ورود اتباع خارجی بدون اخذ روادید.
  • مالکیت خارجی ۱۰۰ درصد.
  • تضمین و همایت قانونی از سرمایه گذاری خارجی.
  • عدم محدودیت در انتقال ارز به دیگر مناطق آزاد ایران با سایر کشور ها.
  • خدمات پولی و بانکی انعطاف پذیر.
  • خدمات گسترده بانکی و بیمه ای ( دولتی و خصوصی ).
  • انجام معاملات ارزی آسان.
  • فعالیت بورس اوراق بهادار و بورس نفت و محصولات پتروشیمی.
  • معافیت از حقوق گمرکی برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی واحد های تولیدی.
  • تشریفات ساده برای صادرات مجدد ترانزیت کالا.
  • مقررات آسان برای ورود کالا های مجاز.

 

 

تنظیم صورتجلسات تغییرات از مواردی می باشد که کوچکترین اشتباه در آن باعث رد صورتجلسات و یا انجام تغییرات اشتباه برای شرکت می شود. در نتیجه این تغییر مهم باید توسط موسسات یا افرادی که اشراف به این موضوع دارند انجام شود.

جهت انحلال شرکت ها و موسسات غیر تجاری مدارک زیر را باید به موسسه ذهن ناب همشهری ارائه نمایید :

  1. تعیین زمان جلسه توسط ذهن ناب به شرکت مورد نظر.

  2. حضور حداکثر شرکاء یا تمام شرکاء.

  3. وجود سربرگ شرکت در جلسه.

  4. مدارک هویتی مدیر عامل و شرکاء.

  5. مدارک هویتی شرکت مورد نظر.

  6. وجود مهر شرکت مورد نظر در جلسه.

  7. مدارک و اشخاص حقوقی که از طرف وکیل موسسه به شما اعلام می گردد.

راهنمای تغییر آدرس شرکت

جهت تغییر آدرس شرکت باید کلیه شرکاء و سهامداران شرکت این تصمیم را در قالب یک صورتجلسه مکتوب اتخاذ نمایند. بدین صورت که سهامدارن شرکت (شرکت سهامی خاص) و شرکاء (در شرکت مسئولیت محدود) با تشکیل مجمع عمومی بطور فوق العاده تغییر آدرس شرکت را بررسی و نصب به تغییر آن اتخاذ تصمیم می نمایند و صورتجلسه تغییر آدرس شرکت را مکتوب نموده و همگی ذیل آن را امضا و ممهور به مهر شرکت می نمایند.

نکته: در صورتی که در بند ۳ اساسنامه اختیار تغییر آدرس شرکت به هیئت مدیره داده شده باشد، این امر می تواند توسط تصمیم هیئت مدیره نیز انجام گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

زمان اخذ دفاتر پلمپ شرکت ها و موسسات غیر تجاری

زمان اخذ دفاتر پلمب در شرکت ها و موسسات تازه تاسیس توسط اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری همان شهر به صورت پیش فرض فعال می باشد و فقط باید تکمیل مدارک را انجام دهد و اوراق مربوطه را به اداره ارسال کرد. در شرکت هایی که از زمان تاسیس آنها یک سال میگذرد باید دفاتر هر سال را تا پایان اسفند ماه سال قبل اخذ و پلمب نمود. برای مثال برای پلمپ دفاتر سال ۱۳۹۷ که از اول فروردین ماه شروع میشود ، باید نهایتاً تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ اقدام شود. در غیر این صورت ممکن است دفاتر مالی آنها مردود شناخته شود و مالیات آنها به جای خوداظهاری به صورت علی الارس محاسبه شود. در این شرایط شخص هیچگونه ادعایی در خصوص مبلغ درآمد و  نمی تواند داشته باشد.

 

اخذ جواز تاسیس

جواز تاسیس ٫ گواهی می باشد که به دارنده جواز تاسیس اجازه می دهد در یکی از شهرک های صنعتی که در جواز تاسیس قید گردیده و با امکاناتی که پیش بینی شده است مشغول به تولید کالاهایی باشد که در آن گواهی ذکر شده باشد.

نکته : جهت ثبت علائم تجاری و برند ( فارسی ) به منظور تولید و یا بسته بندی متقاضیان می بایست دارای جواز تاسیس با مدارکی دال بر تولید یا بسته بندی باشد.

اخذ جواز کسب

پروانه کسب ٫ مجوز جهت کسب‌ و کار است که توسط اتحایده های صنفی صادر می گردد. پروانه کسب در عرصه تجارت و کسب‌ و کار از اسناد مهم اقتصادی به شمار می ‌رود ؛ سندی که از سوی مراجع ذی‌ صلاح صادر می‌ شود و دارنده آن مجاز به کسب ‌و کار در حرفه ‌ای معین خواهد بود.

اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی دیپلم و یا فوق دیپلم

متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه از آموزش و پرورش و یا فوق دیپلم از دانشگاه می باشند می بایست در نشست توجیهی ، در دوره های آموزشی تخصصی به مدت ۱۲ ساعت نیز شرکت نمایند. در بعضی موارد حتی بدون داشتن مدرک دیپلم می توان کارت بازرگانی اخذ کرد.

اخذ کارت بازرگانی برای افرادی که دارای مدرک دانشگاهی مرتبط و غیر مرتبط هستند

متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط از جمله رشته های مدیریت بازرگانی و اقتصاد و به طور کلی رشته های همانند هستند و فارغ التحصیل از دانشگاه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا باشند به تشخیص اتاق می بایست در نشست توجیهی کارت بازرگانی به مدت  ۲ الی  ۳ ساعت شرکت نمایند. 

متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی غیر مرتبط با رشته های فوق می باشند و فارغ التحصیل از دانشگاه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا باشند ، می بایست علاوه بر حضور در نشست توجیهی ، در دوره های آموزشی تخصصی به مدت  ۸ ساعت نیز شرکت نمایند.

 

اخذ کد اقتصادی

همه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی که به امر تولید ٫ مونتاژ ٫ واردات و صادرات و هر نوع فعالیت تجاری و توزیع هر نوع کالا و کارهای خدماتی اشتغال دارند مکلف به اخذ کد اقتصادی می باشند. اشخاص حقیقی جهت اخذ کد اقتصادی باید دارای پروانه کسب بوده و یا دارای مجوز فعالیت تجاری که دارای نشانی پستی جهت انجام امور بوده و از طرف مراجع قانونی تایید شده اند ٫ باشند. یعنی در کل فعالیت اقتصادی به شکل های  مختلف در جامعه امروزی صورت می گیرد که حمایت و نظارت بر فعالیت های اقتصادی فعالیت کنندگان مستلزم شناخت اشخاص فعال در این زمینه است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()