نوشته شده توسط : مهدی

ویلای پیش ساخته , قیمت انواع ویلای پیش ساخته , سفارش طراحی و ساخت ویلای پیش ساخته در ابعاد و اندازه های مختلف با متد روز دنیا و استانداردهای جهانی  : ویلای پیش ساخته به نسبت سازه های فلزی و بتنی سبک تر است . و از امکان جابه جایی مکانی برخوردار است . این نوع از کانکس ها بیشتر در شهرهای شمالی مورد استفاده قرار می گیرد و در بین جنگل ها و باغ ها نصب می گردد که از ظاهری زیبا برخوردار است . از ویلاهای پیش ساخته در هر اقلیم و شرایط آب و هوایی استفاده می شود . ساخت و طراحی سازه های پیش ساخته کم هزینه تر از سازه های فلزی ثابت و بتنی است . در ادامه ی مطلب به برخی از مزیت ها و ویژگی های این سازه ها اشاره می کنیم .

ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته

 
کانکس

نمای ویلای پیش ساخته

در کارگاه گروه صنعتی آلفا کانکس , با استفاده از سیستم های به روز دنیا و سیستم های نرم افزاری اقدام به طراحی دکوراسیون نمای داخلی و بیرونی برای سازه های ویلای پیش ساخته ارائه می کنیم . استفاده از نیروی جوان و متخصص در آلفا کانکس شرکت ما را به برترین شرکت تبدیل کرده است و براین اساس توانسته ایم در این راستا نیازمشتریان را برطرف کنیم و رضایت آن ها را به دست بیاوریم .

مشخصات اصلی ویلای پیش ساخته

مقاومت بالا در برابر زلزله

از ویلاهای پیش ساخته چون اکثرا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید مقاوم در برابر زلزله باشند . در طراحی و ساخت این نوع از ویا ها باید ابتدا از مواد و مصالح مرغوب و درجه یک استفاده شود مصالحی چون فولاد و بتن تا حدودی مقاوم در برابر هرگونه تهدیدی هستند و تامین کننده ی مقاومت سازه ی پیش ساخته هستند . امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در همه ی زمینه ها حتی در کانکس سازی نیز تکنولوژی های نوین در طراحی و ساخت استفاده می شود به همین دلیل تا حدودی سعی شده است که وزن ویلاهای پیش ساخته سبک باشد تا به آسانی از قابلیت حمل و نقل برخوردار باشند .

ایمنی بالا و امنیت ویلای پیش ساخته

از مهمترین ویژگی های ویلای پیش ساخته مجموعه ایرانا سازه بالا بودن ایمنی سازه است . تمامی قطعات از ابتدا توسط مهندسین و متخصصین این مجموعه بررسی می شوند سپس ساخته می شوند . بنابراین باید تمامی اصول ایمنی ساخت را در این کانکس ها رعایت کرد تا بعدا دچار مشکل نشد .

مقرون به صرفه بودن از لحاظ وقت و هزینه

هزینه ی ساخت ویلای پیش ساخته به نسبت سازه های فلزی و بتنی کمتر است و برای خریدارن مقرون به صرفه می باشد . در طراحی این نوع از سازه ها از مواد عایق استاندارد استفاده می شود .

مزایای ویلای پیش ساخته

  • به دلیل سبک بودن از حمل و نقل آسانی برخوردار است
  • کم کردن هزینه های مصرف انرژی به دلیل استفاده کردن از عایق بندی های استاندارد
  • مقاوم در برابر سیل , زلزله , طوفان
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و ساییدگی
  • مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت
  • قابل حمل و نقل و جابه جایی از مکانی به مکان دیگر
  • قابل اجرا و ساخت مطابق با تمام اقلیم و شرایط آب هوایی
  • نصب سریع و آسان این نوع از سازه ها
  • عایق بندی کامل صدا , سرما و گرما
  • نصب قطعات و اتصال پیچی به آسانی انجام می پذیرد
  • کاربردهای ویلای پیش ساخته , سازه پیش ساخته

مورد استفاده در ساختمان های تک واحدی , چند واحدی و استفاده از آن ها در انبوه سازی

  • مورد استفاده در ساختمان های تجاری , اداری و دفاتر
  • مورد استفده در باغ ها
  • مورد استفاده ی نیروی انتظامی
  • برای ساخت سرویس بهداشتی , نمازخانه و .. بین راهی
  • مدیریت گاز و پمپ بنزین
  • مجتمع عای توریستی و تفریحی بین راهی
  • استفاده از ویلای پیش ساخته در فضاهای سبز و پارک ها و جنگل ها
  • ساخت آلاچیق در باغ ها و پارک ها
  • استفاده از آن ها به عنوان کمپ های بین راهی
  • و …

جهت سفارش سازه پیش ساخته با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید و محصولات انتخابی خود را سفارش دهید . هدف ما کسب رضایت مشتری است پس مشتریان عزیز هر طرح و پیشنهادی هم داشته باشند بر روی سازه ی مورد نظر پیاده می کنیم .



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس دست دوم , خرید , فروش و قیمت کانکس دست دوم , کانکس دست دوم کرج , تهران , اصفهان , تبریز , کانکس دست دوم باز سازی شده و آماده :  کانکس های دست دوم به کانکس هایی گفته می شوند که یک بار توسط مشتریان مورد استفاده قرار گرفته اند و این نوع از کانکس ها با توجه به ابعاد , اندازه و میزان سالم بودن قیمت گذاری می شوند . کانکس هایی که به فروش می رسند امکان دارد که مشتری بعد از مدتی دیگر نیاز به استفاده از آن ها نداشته باشد بنابراین  مجموعه شرکت ایرانا سازه اقدام به خرید این نوع از کانکس ها از مشتریان می کند و اگر کانکس ها نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشند توسط متخصصین و مهندسین کار آزموده در این زمینه بازسازی و تعمیر می شوند و در دپو کارخانه نگهداری می شوند و اگر مشتری تقاضای خرید این نوع از کانکس ها را داشته باشد به آسانی بتواند آن را خریداری کند .

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

 

انواع کانکس دست دوم

کانکس ویلایی

کانکس مدیریتی

کانکس کارگری

کانکس نمازخانه

کانکس سالنی

کانکس امداد و نجات

کانکس پلیس

کانکس کنترل

کانکس مخابراتی

و …

قیمت کانکس دست دوم

قیمت کانکس دست دوم با توجه به اندازه ی آن , نوع مواد به کار رفته در آن , ابعاد و امکانات داخلی و بیرونی بستگی دارد . کانکس های دست دوم در صورتی که سالم باشند و نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی نداشته با قیمت بالاتر نیز به فروش می رسند ولی اگر برعکس کانکس دست دوم زیاد توسط مشتری مورد استفاده قرار گرفته باشد قیمت آن پایین تر محاسبه می شود . برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت کانکس های دست دوم و نحوه ی ارزش گذاری و قیمت گذاری این دسته از کانکس ها می توانید با کارشناسان فروش مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید و همکاران ما همه روزه آمداه ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند .

خرید کانکس دست دوم

برای خرید کانکس های  دست دوم ابتدا باید اندازه , ابعاد و نوع کانکس مورد نظر خود را در نظر بگیرید سپس جهت سفارش محصول انتخابی خود با کارشناسان فروش و متخصصین مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید مشاورین ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند . کانکس های انتخابی شما در در دپو شرکت آماده ی فروش هستند . مواد سفارشی شما بعد از بازدید طبق نیاز و درخواست شما در صورت نیاز بازسازی و تعمیر می شوند و به فروش می رسند .

بهترین روش برای خرید کانکس دست دوم

مناسب ترین و بهترین راه برای خرید و اطلاع از قیمت کانکس دست دوم این است که اگر قصد خرید و فروش کانکس های دست دوم را کردید به صورت حضوری خرید را انجام دهید تا به توافق کامل برسید . مزیت این نوع از کانکس ها در این است قیمت آن ها به نسبت کانکس های نو کم تر است این دسته از کانکس ها با این که سالم هستند ولی چون یک بار توسط مشتری استفاده شده اند به آن ها کانکس دست دوم می گویند . مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع از خرید کانکس های دست دوم و کسب اطلاعات لازم در مورد این دسته از کانکس ها با مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند .



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

گروه صنعتی , تولیدی کانکس و کانتینر ایرانا سازه

گروه صنعتی ایرانا سازه با سابقه ای بلند مدت در زمینه تولید انواع کانکس توانسته است بزرگترین پروژه های راه و ساختمان را اجرا کند . امروز با لطف مهندسین ایرانا سازه در تولید انواع خانه های پیش ساخته توانسته ایم در رتبه های بالای این گروه نیز جایگاه ویژه ای داشته باشیم .  بی شک لطف خداوند به همراه تلاش مضاعف گروه صنعتی ایرانا سازه موجب شده است تا درخواست های شما مشتریان عزیز و همکاران گرامی را با بهترین شکل و بهترین کیفیت اجرا کنیم . ایده هایی که مشتریان و درخواست کنندگاه انواع کانکس در تولید داشته اند از دیگر عوامل پیشرفت ما در زمینه طراحی و اجرا بوده است . ما بهترین مهندسین طراحی دکوراسیون داخلی را در اختیار داریم و به کمک آنها در تولید کانکس همیشه بروزترین متدها را اعمال می کنیم . ایرانا سازه برترین تولید کننده انواع کانکس : مسکونی , اداری , کارگاهی , کانکس ویلایی , مدیریتی و … می باشد .

جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت روز کانکس می توانید با ما تماس بگیرید .

تلفن : ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱

تلفکس : ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱

موبایل : ۰۹۱۲۲۵۰۹۷۵۵

تهران – آزادگان شرق – سه کیلومتر بعد از اتوبان ساوه – بلوار ایران خودرو دیزل – کوی مدرس پلاک ۸

راهنمای خرید کانکس

امروزه خرید کانکس به یکی از اصلی ترین نیازها در شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده است . شرکت ها و موسسات مختلف برای اسکان و استقرار کارکنان خود نیازمند خرید کانکس های مختلف با کارایی های گوناگون هستند . برای مثال کانس کارگری برای اسکان کارگران یک بخش و یا کانکس اداری برای اسکان کارمندان یک بخش اداری در قسمتی از ادارت هستند . در این میان یکی از مهمترین نیازهایی که هر سازمانی احساس می کند نیاز به کانکس سرویس بهداشتی که با خریداری آن می توان در محل مورد نظر نصب کرد و از آن استفاده کرد . کانکس های سرویس بهداشتی می توانند شامل کانکس توالت و کانکس حمام نیز باشند که می توانند به هم متصل یا از هم جدا نیز باشند . که این نیز بسته به سفارش و نوع نیاز موسسات می تواند متفاوت باشد .

 

قیمت کانکس

شرکت های تولیدی کانکس ها استانداردها و معیارهای مخصوص به خود را دارند که محصولات خود را به فروش می رسانند . تمامی محصولات تولیدی در مجموعه ی ما دارای گارانتی مدت دار هستند . همچنین شرکت کانکس سازی مجموعه ما مجهز به کانکس های دست دوم است که تمامی این کانکس ها بازسازی و تعمیر شده اند و در حد نو هستند . که در انباری شرکت نگهداری می شوند و مشتریانی که تقاضای خرید چنین کانکسی را داشته باشند ما آن را با قیمت کانکس مناسب به فروش می رسانیم .

مجموعه ی ایرانا سازه مجهز به نیروی متخصص در زمینه ی طراحی , ساخت و نصب انواع کانکس است و همچنین شرکت کانکس سازی ما در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی اقدام به مجهز کردن کارگاه به تجهیزات عالی و ستاندارد روز دنیا کرده است . که با استخدام نیروی کارآزموده و مجرب در زمینه ی ساخت انواع کانکس بهترین و مرغوبترین محصول را به مشتریان عزیز ارائه داده اند . جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید انواع کانکس , کانتینر با کارشناسان فروش و متخصصین ایرانا سازه تماس بگیرید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به مونترال

فریت بار به مونترال , ارسال بار هوایی به مونترال , هزینه فریت بار به مونترال , حمل بار هوایی مسافر به مونترال , ارسال بار مسافر با بهترین خدمات به مونترال : شهر مونترال پس از تورنتو به عنوان دومین شهر بزرگ کشور پهناور کانادا شناخته می شود . شهر مونترال بزرگترین شهر استان کبک به حساب می آید . شاید جالب باسد بدانید شهر مونترال به عنوان پانزدهمین شهر بزرگ آمریکای شمالی نیز شناخته می شود . طبق آمار ثبت شده شهر مونترال در سال ۲۰۱۱ جمعیتی در حدود ۱۶۴۹۵۱۹ نفر داشته است .


گفتنی است که شهر مونترال کانادا , پس از پاریس به دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان شهرت دارد . در حدود ۶۷ درصد از ساکنان شهر مونترال فرانسوی زبان می باشند . شهر مونترال کانادا از شهرهای دانشجو پذیر اروپا می باشد . وجود چهار دانشگاه اصلی در این شهر اثبات کننده ی این موضوع می باشد . که از این چهار دانشگاه موجود در مونترال کانادا دو دانشگاه به زبان فرانسوی و دو دانشگاه دیگر به زبان انگلیسی می باشند . که این یک ویژگی بسیار مهم در بین کشورهای آمریکای شمالی می باشد . پیش شماره های ۵۱۴ و۴۶۸ مخصوص شهر مونترال کانادا می باشند .

 

شهر مونترال کانادا یک مرکز تجاری و فرهنگی بسیار بزرگ برای استان کبک کشور کانادا به شمار می اید . شهر مونترال در موقعیت قسمت شرق کانادا , و همچنین در قسکت جنوب غرب استان کبک قرار گرفته است . شهر تورنتو بزرگترین شهر کانادا فاصله ای ۵۳۹ کیلوکتری با شهر مونترال دارد. همچنین شهر مونترال با یکی دیگر از شهر های مهاجر پذیر کانادا یعنی شهر اتاوا فاصله ی ۱۹۰ کیلومتری دارد . شهر مونترال کانادا در روی نقشه با مختصات : ۴۵ درجه و ۳۱ دقیقه شمالی , ۷۳ درجه و ۳۹ دقیقه ی غربی , واقع شده است .

ارسال بار به مونترال و مسافرت به کانادا

همانگونه که در بالا هم به آن اشاره شد شهر مونترال کانادا بعد از تورنتو , دومین شهر بزرگ کشور کانادا محسوب می شود . جالب است که بدانین این شهر از لحاظ مهاجرت و توریست پذیری هم بعد از شهر تورنتو دومین شهر گانادا محسوب می شود . شهر مونترال امروزه به یکی از شهرهای که ایرانیان و افراد بیشتری از سرتا سر دنیا به این شهر سفر می کنند تبدیل شده . با این حال مهمترین مسئله در این ارتباط ارسال بار به شهر مونترال می باشد .

افرادی که بیشتر اقامت شهر مونترال کانادا را داشته اند از شیوه ی ارسال بار هوایی به این شهر تا حدودی شناخت دارند ولی افرادی هستند که به دلیل ویژگی های خاص این شهر , مونترال را برای ادامه ی تحصیل و یا اقامت بلند مدت انتخاب کردهاند و هیچ اطلاعی از نحوه ی ارسال بار و یا اینکه به چه طریقی می توانند وسایل ضروری خود را همراه خود به مونترال ببرند . در این مورد باید گفت که هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت . در زیر به تشریح خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه جهت ارسال بار به شهر مونترال کانادا ارائه می دهد , می پردازیم

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه به منظور فریت بار به مونترال / کانادا

معولا افرادی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار به شهرمونترال کانادا را دارند نگرانی هایی از این جهت دارند که امکان دارد در طول و مدت سفر آسیب و صدمه های احتمالی به بار ارسالی آنها وارد گردد . شرکت فریت بار پادمیرا راه در این مورد اطمینان کامل می دهد و جای نگرانی نیست . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در رابطه با بسته بندی ارائه می دهد و با استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن ها جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و همچنین با سود بردن و استفاده کردن ازافراد متخصص و با تجربه در این زمینه , بهترین و مناسب ترین خدمات را برای کسانی که قسد ارسال بار به شهر مونترال را داشته ارائه کرده , و شهروندان ایرانی که در این باره نگرانی های کاذب داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه برای ارسال بار به مونترال / کانادا

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل و لوازم شخصی اعم از ظروف های شکستنی , کتاب و کتابخانه و لباس های محبوب شما در محل و به صورت کاملا استاندارد و اصولی .
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی به منظور ارسال بار به مونترال , با و بدون حضور خود مسافر : تعدادی از مسافران در ارسال بار به مونترال ضروری می دانند که در انجام امورات و تشریفات گمرکی , کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این حال بیشتر مسافران اینگونه همراهی کردن کارشناس فریت بار را ضروری ندانستع و تمام کارهای مربوط به امورگمرکی را , بر عهده ی شرکت فریت بار پادمیرا راه قرار می دهند .
  • تمامی کارها مطابق خواست مشتری صورت گرفته و هدف تمامی کارکنان و کارشناسان شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتری و مسافران گرامی می باشد .
  • پالت بندی محموله ی ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه ی احتمالی وارده , پس از اتمام کارهای مربوط به تشریفات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تاسسد کارشناسان فریت بار , محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . تمامی این فعل و انفعلات همانند تمام مراحل فریت بار بر عهده ی شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه می باشد .
  • اخذ بارنامه جهت ارسال بار به مونترال : شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی بسیار کم مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون , شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره …… را به منظور ارسال بار به شهر مونترال کانادا بر عهده دارد .

*** توجه

ارسال بار هوایی به مونترال مطابق با قوانین فریت بار به کشور کانادا صورت می گیرد . لازم به توضیح است که تمامی قوانین مربوطه به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور کانادا به طور یکسان اعمال می شوند .

فرودگاه بین المللی مونترال / فرودگاه پییر الیوت ترودو

فرودگاه بین المللی مونترال یا فرودگاه پییر الیوت ترودو یک فرودگاه باربری همگانی محسوب می شود . این فرودگاه بین المللی یک باند از جنس آسفالت و بتن به طول ۳۳۵۳ متر دارد . فرودگاه بین المللی پییر الیوت ترودوی مونترال از سطح دریا ۳۶ متر فاصله دارد . نام گذاری این فرودگاه مربوط به نخست وزیر معروف کانادا ( ژورف فیلیپ ایو الیوت ترودو ) می باشد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی پییر الیوت ترودو شهر مونترال YULو برای سازمان ایکائو نیز CYUL می باشد

 

 

فریت بار به سیدنی , فریت بار به امریکافریت بار به کانادا ,

 ارسال بار هوایی به امریکا  , ارسال بار هوایی به استرالیا , ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار فرودگاه امام  , فرودگاه امام خمینی ,  فریت فرودگاه امام خمینی ,  ارسال بار هوایی به مونترال

فریت بار به لس آنجلس   , ارسال بار هوایی به تورنتو



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به ملبورن

فریت بار به ملبورن , ارسال بار هوایی به ملبورن , قیمت و هزینه فریت بار به ملبورن , حمل بار هوایی مسافر به ملبورن با ارائه بهترین خدمات بسته بندی و امنیت بار مسافر : شهر ملبورن استرالیا سالهای پیش به عنوان پایتخت استرالیا محسوب می شده است . با این حال این شهر پایتخت فرهنگی استرالیا شناخته می شود . با این حال شهر ملبورن مرکز ایالت ویکتوریا بوده است .

 

شهر ملبورن استرالیا دارای مساحتی در حدود ۸۸۰۶ کیلومتر می باشد . این شهر همچنین در حدود ۴ میلیون نفر جمعیت دارد . شهر ملبورن که یکی از مهم ترین شهر های فرهنگی استرالیا محسوب می شود به عنوان یک قطب آموزش عالی , فرهنگی و جهانگردی استرالیا نیز شهرت دارد . از سوی مجله ی اکونومیست و مرکز مرسر در این چند سال اخیر , شهر ملبورن استرالیا بهترین شهر در دنیا برای زندگی کردن انتخاب شده است .

 

آشنایی با موقعیت جغرافیایی شهر ملبورن :

شهر ملبورن در قسمت جنوب شرقی استرالیا قرار گرفته است . این شهر همچنین در قسمت طولی یاررا و در کرانه ی خلیج پرت فیلیپ واقع شده است . گفتنی است که در حدود ۷۰% از تمام جمعیت ایالت ویکتوریا در شهر ملبورن ساکن می باشند .

بیشتر بدانید : فریت بار به استرالیا

مسافرت و ارسال بار به ملبورن

شهر ملبورن از حیث مسافرتی و توریستی و همین طور از لحاظ فرهنگی جزء شهرهای معروف تر استرالیا شناخته می شود . این شهر در طول این جندسال پیاپی به عنوان بهترین مکان برای داشتن یک زندگی بی حاشیه و ارام معرفی شده است . با این حال این شهر توانسته نظر گردشگران و توریست های زیادی را به سوی خ.د جلب کند . تمام کسانی که سفری به استرالیا داشته باشند , تمایل دارند از این شهر هم دیدن کنند . با این تفاسیر یکی از دغدغه های مسافران به این شهر ارسال بار با خود به شهر ملبورن می باشد . در زیر به تشریح نحوه و چگونگی ارسال بار به ملبورن و همچنین خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در این رابطه ارائه می دهد , می پدازیم .

بسته بندی بار / ارسال بار

بیشتر کسانی که قصد مسافرت بلند مدت و همینطور ارسال بار هوایی به شهر ملبورن استرالیا دارند در رابطه با ارسال بار به این شهر دچار تردید ها و نگرانی هایی می شوند . این افراد از این مورد نگران هستند که امکان وارد شدن خسارت و اسیب ؛ در طول و مدت مسیر ارسالی وجود دارد . باید گفت که جای هیچ گونه نگرانی و تردیدی در این رابطه وجود ندارد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل برا هوایی در رابطه به بسته بندی ارائه می دهد و نیز با استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن ها جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی و. ایباب و اثاثیه ی منزل و غیره … و همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و خبره در زمینه ی بسته بندی , تا به امروز بهترین خدمات بار هوایی را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت و همچنین ارسال بار به شهر ملبورن را داشته اند ارائه کرده است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا برای ارسال بار به شهر ملبورن

  • بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه ی شخصی و خانه اعم از ظروف های شکستنی . کتابخانه و تابلو فرش ها و همچنین البسه های مورد نیاز و محبوب , در محل و بصورت کاملا استاندارد و اصولی
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی به ملبورن
  • انجام تشریفات مربوط به کارهای گمرکی با و بدون حضور مسافر برای ارسال بار به ملبورن
  • تعدادی از مسافران عزیز در این مورد و به منظور انجام امورات گمرکی , ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را همراهی کنند . با این بیشتر مسافران هم این مورد را ضروری ندانسته و تمامی امورات گمرکی را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . گفتنی است که تمام کارها مطابق با خواسته مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان و مدیریت , شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتریان می باشد .
  • پالت بندی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و خسارات احتمالی وارده به بار ارسالی ؛ بال فاصله پس از اتمام کارهای مربوط به تشریفات و امورات گمرکی , در صورت لزوم و تایید کارشناسان فریت بار , محموله ی ارسالی را پالت بندی میکنند .
  • آخر اخذ بارنامه جهت فریت بار / ارسال بار به شهر ملبورن / استرالیا / ایالت ویکتوریا

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به شهر ملبورن استرالیا را در کوته ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین از شرکت های هواپیمایی همچون : ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا . امارات و دیگر شرکت های هواپیمایی را بر عهده دارد .

***توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار هوایی به شهر ملبورن بر اساس قوانین فریت بار به کشور استرالیا صورت می پذیرد . لازم به یادآوری می باشد که همه ی قوانین فریت بار در همه ی فرودگاه های شهر استرالیا به صورت یکسان اعمال می شوند .

فرودگاه بین المللی ملبورن و کارگو

فرودگاه شهر ملبورن یک فرودگاه بین المللی محسوب می شود که علاوه بر این به این فرودگاه بین المللی یک فرودگاه همگانی نیز معروف است . فرودگاه بین المللی و همگانی ملبورن باندی از جنس اسفالت به طول ۲۲۸۶ متر را دارد . فرودگاه بین المللی شهر ملبورن یکی از مهم ترین فرودگاه های استرالیا محسوب می شود . همچنین این فرودگاه در طول سال میزبان تعداد زیادی از مسافران داخلی و بین المللی می باشد . مسافران زیادی همه ساله در این فرودگاه بین المللی تردد می کنند . فرودگاه بین المللی ملبورن فعالیت خود را در حیطه ی مسافربری و فریت بار ( ارسال بار ) بسیار فعال دنبال می کند . فرودگاه بین المللی ملبورت در قسمت شمال غربی شهر ملبورن قرار گرفته است .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی ملبورن MEL و همچنین برای سازمان ایکائو نیز YMML می باشد .

 

 

ارسال بار هوایی , حمل بار هوایی , فریت بار , هزینه فریت بار

فریت بار به استرالیا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو , فریت بار به مونترال ,



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به بریزبن

فریت بار به بریزبن , ارسال بار هوایی به بریزبن , فریت بار مسافر به بریزبن استرالیا , قیمت و هزینه حمل بار هوایی به بریزبن با بهترین کیفیت بسته بنید و امنیت بار مسافر : شهر بریزبن جزء شهرهای پرجمعیت و بزرگ در کشور استرالیا محسوب می شود . این شهر در سواحل شرقی کشور استرالیا قرار دارد . شهر بریزبن با نام سرزمین ملکه در استرالیا شهرت دارد . شهر بریزبن از لحاظ جمعیت در حدود ۱۸۲۰۴۰۰ نفر دارد که چیزی در حدود ۹۸۹۱۵۱ نفر آن در خود شهر بریزبن ساکن می باشند . و مابقی این جمعیت در حومه ی شهر بریزبن ساکن می باشند . این شهر سومین شهر پرجمعیت کشور استرالیا محسوب می باشد . گفتنی است که شهرهای پرجمعیت استرالیا به ترتیب سیدنی , ملبورن و بریزبن می باشند .

 

شهر بریزبن یکی از شهرهای جذاب و توریستی می باشد . احتمال دارد گردشگران عزیز هم به این مورد واقف باشند که بریزبن یک شهر توریست پذیر نیز می باشد . از جاذبه های توریستی این شهر می توان به وجود رودخانه ی زیبا و پارک جذاب این شهر اشاره کرد . با این حال شهر بریزبن یک شهر دانشگاهی نیز شناخته می شود . دانشگاه های معروف و سرشناسی در این شهر وجود دارند . دانشگاه های معتبر و معروف شهر بریزبن عبارتند از :” دانشگاه گریفیت , دانشگاه کوئینزلند , دانشگاه فناوری کوئینز لند .

 

همانطور که در بالا هم مورد اساره واقع شد , شهر بریزبن یکی از شهر های جذاب و زیبا و همینطور بزرگ استرالیا محسوب می شود . همه ساله گردشگران و توریست های زیادی برای مشاهده ی مناطق گردشگری شهر بریزبن , در این شهر تردد می کنند . شهر بریزبن به غیر از اینکه از نظر توریستی , یک شهر مهاجر پذیر است . از لحاظ علمی و دانشگاهی هم پیشرفت هایی داشته که دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای ادامه ی تحصیل و تکمیل علم خود به این شهر سفر می کنند . درصد زیادی هم از ایرانیان برای ادامه ی تحصیل , به این شهر در رفت و آمد می باشند .

این افراد همیشه در سفر خود به شهر بریزبن دغدغه ی ارسال بار هوایی به این شهر را دارند . افرادی هم هستند که دارای اقامت استرالیا و شهر بریزبن می باشند و تا حدودی از شیوه ی ارسال بار به این شهر آگاهی دارند ولی کسانی هم هستند که برای اولین بار به این شهر توریستی , دانشگاهی قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار دارند و ازنحوه و چگونگی ارسال بار به شهر بریزبن اطلاعات دقیقی ندارند . در زیر به خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه به کسانی که قصد مسافرت و ارسال بار به شهر بریزبن را دارند تشریح می کنیم .

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی برای ارسال بار هوایی به بریزبن

بسته بندی بار , ارسال بار به بریزبن

افرادی هستند که برای ارسال بار به بریزبن دچار نگرانی هایی می شوند که احتمال دارد در طول و مدت سفر به شهر بریزبن , به بار ارسالی آنها آسیب و صدمه ای وارد گردد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در رابطه با بسته بندی ارائه می دهد و همچنین استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره …… و همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و کارآمد در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین خدمات را برای کسانی قصد ارسال بار و مسافرت بلند مدت به شهر بریزبن را داشته اند ارائه نموده و شهروندان ایرانی که در این مورد تردید هایی داشتند را آسوده خاطر کرده است .

سایر خدمات شرکت فریت بار وحمل بار هوایی پادمیرا راه برای ارسال بار به شهر بریزبن , استرالیا

  • بسته بندی تمامی لوازم و اثاثیه ی منزل اعم از ظروف های شکستنی , کتاب و کتابخانه , لباس های محبوب شما در محل و با رعایت تمامی اصول و استاندارد در زمینه ی بسته بندی .
  • انجام دادن تشریفات گمرکی به منظور ارسال بار به شهر بریزبن با و بدون حضور خود مسافر : تعدادی از مسافران برای انجام گرفتن کارهای مربوط به تشریفات و امورات گمرکی , ضروری می دانند که کارشناس شرکت فریت بار را همراهی کنند . با این حال مسافرانی هم هستند که در این رابطه همراه شدن با کارشناس فریت بار به منظور اتمام امورات گمرکی را ضروری ندانسته و تمام امورات مربوطه را در این مورد بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اعلام می دارد که تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می پذیرد و هدف کارکنان , کارشناسان و مدیریت این شرکت خدماتی کسب رضایت مشتریان و مسافران عزیز می باشد .
  • پالت بندی محموله ارسالی به بریزبن در صورت لزوم : به منظور جاوگیری از وارد شدن هرگونه خسارت به بار ارسالی , پس از اتمام امورات و تشریفات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان شرکت فریت بار , محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی با افتخار اعلام می دارد که مسئولیت تمامی این عملیات همانند تمام مراحل ارسال بار به بریزبن بر عهده ی این شرکت می باشد .
  • اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به شهر بریزبن / استرالیا

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیراه راه مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی نظیر شرکت هواپیمایی , امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره ….. را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین , جهت فریت بار / ارسال بار به شهر بریزبن را بر عهده دارد .

بیشتر بدانید : ارسال بار به استرالیا

فرودگاه بین المللی بریزبن , استرالیا

فرودگاه بین المللی بریزبن در جنوب شرقی کوئینزلند واقع شده است بر اساس آماری که بدست ما رسیده و مورد تائید سازمان فرودگاه های استرالیا می باشد , در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۱۸۰۰۰۰۰ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند . لازم به توضیح است که این تعداد مسافر ۴۲ پرواز داخلی و ۲۸ پرواز بین المللی و خارجی داشته اند . مرکز هواپیمایی ویرجین استرالیا و یک مرکز دوم برای هواپیمایی کوانتس , این فرودگاه بین المللی بریزبن می باشد .

با این حال , این فرودگاه یک مرکز فرعی هم برای هواپیمایی جت استار می باشد . فرودگاه بین المللی بریزبن سابقه ی داشتن مرکز هواپیمایی تایگرایر استرالیا را دارد . این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ مرکز هواپیمایی تایگر ایر استرالیا محسوب می شد . در کل باید گفت با تمامی این اوصاف , فرودگاه بین المللی بریزبن یکی از فرودگاه های مهم کشور استرالیا می باشد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی بریزبن BNE و همچنین برای سازمان ایکادو هم YBBN می باشد.

 

 

ارسال بار هوایی , حمل بار هوایی , فریت بار , هزینه فریت بار

فریت بار به استرالیا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو , فریت بار به مونترال ,



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به ونکوور 

فریت بار به ونکوور , ارسال بار هوایی به ونکوور , هزینه حمل بار هوایی به ونکوور , ارسال اضافه بار مسافر به ونکوور , حمل هوایی بار از فرودگاه امام خمینی (ره) : شهر ونکوور کشور کانادا در استان بریتیش این کشور قرار دارد . شهر ونکوور جزء مهمترین شهرهای بندرگاهی و یکی از بزرگترین کلانشهرهای غرب کشور پهناور کانادا به حساب می اید . مساحت کلانشهر ونکوور کانادا ۶۷/۱۱۴ کیلومتر مربع می باشد . این شهر همچنین در حدود ۵۹۷۸۹۱ نفر جمعیت دارد .

 

موقعیت جغرافی شهر بزرگ ونکوور

شهر ونکوور ما بین دلتای رودخانه ی فریزر در قسمت جنوبی و خلیج برووارد در قسمت شمالی قرار دارد . این شهر دارای آب و هوای معتدلی می باشد . مختصات شهر ونکوور در نقشه ی نیز به این صورت است که ۴۹ درجه و ۱۶ دقیقه ی غربی , ۱۲۳ درجه و ۷ دقیقه ی شمالی . شهر ونکوور فاصله ای ۱۶۷ متری با سطح دریا دارد .

 

ارسال بار به ونکوور | مسافرت به ونکوور | کانادا

باید در نظر داشته باشید که شهرهای مونترال و ونکوور کانادا از قطب های توریستی و جهانگردی کشور کانادا محسوب می باشند . ونکوور جزء شهرهایی است که هر سال میزبان مسافران زیادی می باشد و جهانگردان و توریست های بسیار زیادی در این کلانشهر تردد می کنند . با این حال افرادی هستند که این شهر را برای مسافرت بلند مدت و اقامت نیز انتخاب کرده اند و در کل مهمترین مسئله ای که برای این افراد وجود دارد ارسال بار به ونکوور می باشد و این به یکی از دغدغه های مسافرت به ونکوور تبدیل شده است . با این حال جای هیچگونه مشکلی وجود ندارد .

بیشتر کسانی که اقامت این شهر را دارند ازشیوه ی ارسال بار به ونکوور آگاهی دارند . ولی درمورد افرادی که برای اولین بار این شهر را به خاطر ویژگی های زیادی که دارد , مقصد مسافرت بلند مدت و اقامت خود برگگزیده اند . این دسته از افراد در نحوه و چگونگی ارسال بار به شهر ونکوور اطلاعات دقیقی ندارند . در زیر به تشریح خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه به منظور ارسال بار به شهر ونکوور کانادا را ارائه می دهد می پردازیم .

( توسیه می شود که قبل از هر اقدام به ارسال بار به ونکوور با کارشناسان شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس حاصل فرمایید و از مشورت های لازم در ارسال بار به ونکوور استفاده کنید .)

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه برای فریت بار به ونکوور

بسته بندی بار / ارسال بارهوایی به ونکوور

معمولا افرادی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار به ونکوور کانادا را دارند , بیشتر ازاین مورد نگرانی هایی دارند که امکان دارد به بار ارسالی آنها در طول و مدت مسیر آسیب و صدمه های احتمالی وارد گردد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در رابطه بابسته بندی ارائه داده است , این شرکت با استفاده از کارتن هایی از نوع مرغوب جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و …

همچنین سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و کارآمد و با تجربه در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین خدمات را برای کسانی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار هوایی به شهر ونکوور کانادا را داشته اند ارائه کرده و شهروندان ومسافران ایرانی که در این رابطه نگرانی هایی داشته اند را آسوده خاطر کرده است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی برای فریت بار به ونکوور

  • بسته بندی تمامی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل اعم از طروف های شکستنی , کتاب و کتابخانه و لباس های محبوب شما در محل و به صورت کاملا اصولی و استاندارد .
  • بارگیری برای ارسال بار به ونکوور
  • انجام دادن کارهای مربوط به امورات و تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر : تعدادی از مسافران به منظور انجام دادن امورات گمرکی , ضروری میدانند که کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این حال بیشتر مسافران همراه شدن با کارشناس فریت بار در انجام تشریفات گمرکی را ضروری ندانسته و تمام امور را بر عهده ی فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان و پرسنل و عوامل شرکت خدماتی فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتری می باشد .
  • پالت بندی محموله ی ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه های احتمالی وارده به بار ارسالی , پس ازاتمام کارهای مربوط به تشریفات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان ففریت بار محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . تمامی این کارها همانند تمامی مراحل فریت بار به ونکوور بر عهده ی شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه می باشد .
  • در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به ونکوور , شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت هایی هواپیمایی مانند شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره ….. در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی بسیار پایین , به منظور ارسال بار به ونکوور کانادا را بر عهده دارد .

*** توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار هوایی به ونکوور مطابق قوانین فریت بار کشور کانادا صورت می گیرد . لازم به توضیح است که همه ی قوانین مربوط به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور کانادا به طور یکسان اعمال می شوند .

بیشتر بدانید : فریت بار به کانادا

فرودگاه بین المللی ونکوور

فرودگاه بین المللی ونکوور یک فرودگاه همگانی از نظر فریت بار , کارگو و مسافربری می باشد . جالب است که فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا جزء زیباترین فرودگاه های کل دنیا می باشد . بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۱ انتشار یافته و به ثبت رسیده در حدود ۱۷ میلیون مسافر در این فرودگاه بین المللی زیبا تردد داشته اند . فاصله ای که فرودگاه بین المللی و زیبای ونکوور کانادا با سطح دارد ۴ متر است . این فرودگاه ی زیبای بین المللی یک باند فرود از جنس به تن به طول ۳۰۲۹ متر را دارد . این فرودگاه راه ارتباطی و کیب در آمد در بیش از ۹۹ مقصد در کانادا , ایالات متحده ی امریکا و دیگر نقاط جهان می باشد . گفتنی است که فرودگاه زیبا و بین المللی ونکوور کانادا به بیش از ۶۲ شرکت هواپیمایی موجود در سراسر دنیا سرویس دهی دارد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا YVR می باشد .

 

 

فریت بار به سیدنی , فریت بار به امریکافریت بار به کانادا ,

 ارسال بار هوایی به امریکا  , ارسال بار هوایی به استرالیا , ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار فرودگاه امام  , فرودگاه امام خمینی ,  فریت فرودگاه امام خمینی ,  ارسال بار هوایی به مونترال



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به سیدنی 

فریت بار به سیدنی , ارسال بار هوایی به سیدنی , حمل بار هوایی به سیدنی , فریت بار مسافری با بهترین کیفیت , خدمات بار هوایی تهران , فرودگاه امام خمینی (ره) : نخست باید به این نکته اشاره کنیم که شهرسیدنی مرکز ایالت ویلز جنوبی نو ( نیو ساوت ویلز ) می باشد . شهر سیدنی استرالیا بزرگترین شهر این کشور نیز محسوب می شود .

 

این شهر ید طولانی در تاریخ کهن این کشور دارد . سیدنی یکی از کهن ترین و با قدمت ترین شهرهای استرالیا می باشد . شهر سیدنی برای استرالیا یک نماد می باشد . در طول هر سال افراد و مسافران زیادی ایرانی که به استرالیا سفر می کنند , نخست این شهر را برای اسکان شده انتخاب می کنند . شهر سیدنی استرالیا قدمتی در حدود ۲۱۸ ساله دارد . به همین علت است که جهانگردان زیادی در بدو ورود به خاک استرالیا نخست به این شهر سفر می کنند . پل بندر گاه سیدنی یکی از شاهکارهای معماری و یکی از زیبایی های این شهر محسوب می شود . که این پول بویژه در شب ها نمای مخصوص و جذابی برای خود پیدا می کند .

شهر سیدنی به دلیل شرایطی که از نظر گردشگری و توریستی دارد . مسافران و گردشگران زیادی را در طول هر سال در خود جای می دهد . مسافران و افرادی ریادی هم از کشورمون همه ساله برای گشت و گذار و تفریح به این شهر ریبا و تفریحی و تاریخی عازم می باشند . با این حال در سفرهای شهروندان ایرانی همیشه یک دغدغه وجود دارد . بیشتر افرادی که شهر سیدنب را برای سفرهای بلند مدت خود انتخاب می کنند , از شیوه و چگونگی ارسال بار به این شهر اطلاعات دقیقی ندارند . گاها پیش امده که این افراد باور نمی کنند که می توانند وسایل ضروریشان را نیز به شهر سیدنی با خود ببرند . در زیر به تشریح نحوه و چگونگی ارسال بار به شهر سیدنی و همچنین خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در این رابطه ارائه می دهد , می پردازیم .

 

توضیحاتی که در رابطه با شرایط فریت بار استرالیا و دیگر شهرهای مختلف این کشور باید بدانید .

مسافرینی که از ایران قصد عزیمت به بزرگترین شهرهای استرالیا را داند می توان به شهرهای سیدنی – ملبورن – آدلاید – بریزبن – پرت – کانبرا اشاره کرد . اما در مساله ی ارسال بار هوایی به این شهر که هر کدام از این شهرها با قیمت های مختلفی صورت می گیرد . بالطبع هزینه ی ارسال بار به شهرهای استرالیا به دلیل داشتن فاصله های زیاد از هم یکی نمی باشند . با این حال استسنائی هم وجود دارد هزینه ی ارسال بار به ملبورن و استرالیا حدودا در یک حد است .

حساسیت های گمرکی شهر سیدنی به محموله های آلوده

در این قسمت باید عرض کنیم که در شهرهای استرالیا حساسیت خاصی به کالاهای آلوده و زهر الود وجود دارد . این کالاها به هیچ وجه نباید الودگی هایی نظیر حشرات موزی – میکروب داشته باشند . اگر با چرم ع محموله ای را بسته بندی کرده باشید . این محموله صد در صد سم زدایی خواهد شد .

بغا این حال برای طی کردن این کارها در گمرک شهر سیدنی مکانی وجود دارد به عنوان قرنطیه . هر کالایی تشخیص داده شود که احتمال آلوده بودن وجود دارد در این مکان قرنطینه خواهد شد .

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گمرک کشور استرالیا به جعبه هایی که مخصوص ارسال بار می باشند هیچ ایرادی به آنها نمی گیرد . مثلا کارتن های موز و دیگر کارتن ها که بر آنها بسته بندی صورت می گیرد به آنها ایراد دارد .

این نکته را هم باید اشاره کرد که لوازمی که به رغم آنها دست دوم باشد نظیر , ظروف های شکستنی و لوازم دکوری و غیره برای گمرک استرالیا هیچ هزینه ای ندارند این گونه وسایل معاف از هرگونه مالیات می باشند . هزینه ی جزئی ارسال آنها هندلینگ فرودگاهی می باشد .

بیشتر بدانید : فریت بار به استرالیا

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی به سیدنی

بیشتر افرادی که قصد ارسال بار به شهر سیدنی را دارند , در این مورد دچار نگرانی و تردیدهایی می شوند که امکان دارد در طول و مدت مسیر ارسالی به بار انها خسارت و صدمه های احتمالی وارد گردد . در این مورد باید گفت که جای هیچ گونه تردید و نگرانی وجود ندارد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه دررابطه با بسته بندی ارائه می دهد و استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن های فریت بار و بسته بندی برای لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و همچنین با استفاده کردن از افراد متخصص و باتجربه و خبره در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین نوع خدمات برای کسانی که قصد حمل بار هوایی به شهر سیدنی را داشته اند ارائه نموده و این عزیزان را که در این رابطه تردید و نگرانی هایی داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

سایر خدمات شرکت فریت بار  و حمل بار هوایی

  • بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه ی منزل اعم از ظروف های شکستنی و کتاب و لوازم دکوری و غیره … در محل و به صورت کاملا استاندارد و اصولی
  • بارگیری بار جهت حمل هوایی به سیدنی
  • انجام دادن تشریفات و امورات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر ع برای ارسال بار به سیدنی :
  • اکثر مسافران در مورد انجام دادن امورات مربوط بخ کارهای گمرکی , ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این وجود مسافرانی هم وجود دارند که این قبیل کارها را ضروری ندانسته و تمامی کارهای مربوط به تشریفات و امورات گمرکی را بر عهده ی فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد . هدف تمامی کارکنان , کارشناسان و مدیریت شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتریان می باشد .
  • پالت بندی در صورت لزوم “

به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت های احتمالی وارده به بار ارسالی , پس از اتمام امورات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان فریت بار , محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت این قبیل از کارها را بر عهده دارد .

و در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به سیدنی / استرالیا / ایالت ویلز جنوبی نو

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی نظیر , شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز – لوفتهانزا – امارات – و شرکت های هواپیمایی دیگر را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین به منظور ارسال بار به سیدنی بر عهده دارد .

***توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار به سیدنی مطابق با قوانین فریت بار به کشور استرالیا انجام می شود . لازم به توضیح است که قوانین مربوط به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور استرالیا به طور یکسان اعمال می شوند .

فرودگاه بین المللی سیدنی

فرودگاه بین المللی شهر سیدنی به یکی از قدیمی ترین و کهنسال ترین فرودگاه های دنیا شهرت دارد . این فرودگاه مدت زمان زیادی است که شروع یه فعالیت کرده است . در سال ۱۹۱۹ این فرودگاه اولین پرواز خود را پرواز ازمایشی که دور این فرودگاه صورت گرفت فعالیت این فرودگاه رسما انجام شد . طبق آمار به ثبت رسیده در ۲۰۰۷ ع در این فرودگاه بیش از ۴۷۰ هزار تن بار جابجا شده است که یک امار چشمگیر می باشد . همچنین براساس امار که در سال ۲۰۱۰ انتشار یافت چیزی در حدود ۳۶ میلیون مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند . که از این حیث فرودگاه بین المللی سیدنی جزء شلوغ ترین و پر تردد ترین فرودگاه های دنیا می باشد .

 

فریت بار به لس آنجلس   , ارسال بار هوایی به تورنتو

فریت بار به آدلاید , فریت بار به بریزبن , فریت بار به هیوستون , فریت بار به شیکاگو  , فریت بار به سیاتل

فریت بار با هواپیمایی امارات , فریت بار به سوئد  , فریت بار به ملبورن , فریت بار به سانفرانسیسکو  , فریت بار به بوستون



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ارسال بار به استکهلم , فریت بار به استکهلم , ارسال اسباب و اثاثیه و لوازم منزل به استکهلم , هزینه ی ارسال بار به استکهلم , حمل بار هوایی به استکهلم , فرستادن بار به استکهلم : شهر استکهلم با داشتن مساحت ۱۸۸ کیلومتر مربع و برخوردار بودن از ۲۰۱۲۳۱ نفر جمعیت , بزرگ ترین شهر کشور سوئد می باشد . استکهلم همچنین پایتخت کشور سوئد شناخته می شود . محدوده ی شهری استکهلم که یک بخش آن در اوپلاند قرار گرفته و بخش دیگر این محدوده در سودرمان قرار دارد , جمعیتی در حدود ۲۰۲۵۷۵۱ نفر دارد . این شهر دارای زیبایی های خاصی می باشد .

 

که یکی از زیبایی های این شهر این است که بر روی چهارده جزیره ی واقع شده است . که بوسیله پل با هم در ارتباط هستند . در محدوده ی اسستکهلم , این شهر زیبای کشور سوئد ۲۴ هزار جزیزه وجود دارد . به همین جهت و با داشتن این ویژگی ها و برخوردار بودن از آب راه های بسیار و زیبا ازاستکهلم به نام ونیز شمال یاد می کنند .

مسافرت و فریت بار به استکهلم , ارسال بار به استکهلم

شهر استکهلم را مهمترین شهر کشور سوئد می داند . به قدری این شهر زیبا مهم می باشد که مقر دولت و پارلمان کشور سوئد و همچنین کاخ های سلطتنی پادشاه سوئد را در این شهر بنا نهاده اند . شهر استکهلم از نظر مهاجر پذیری به یکی از شهر های مهاجرپذیر اروپا تبدیل شده است . ایرانیان زیادی که اقامت کشور سوئد را دارند بیشتر در این شهر ساکن می باشند . به همین جهت است یکی از موارد بسیلر مهم برای نسافرانی که قصد اقامت در استکهلم را دارند , چگونگی فریت بار به این شهر زیبا می باشد . نحوه و چگونگی ارسال بار به استکهلم که توسط سرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه را در زیر برای شما شهروندان ایرانی شرح می دهیم .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم / سوئد

بسته بندی بار / ارسال بار به استکهلم

بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت و فریت بار به استکهلم را دارند نگران این موضوع هستند که ممکن است به بار ارسالی آنها توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آسیب و یا صدمه وارد گردد . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی با تضمین بار ارسالی شما با ارائه ی خدمات اصولی و استاندارد درباره ی بسته بندی و همچنین استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن ها برای فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و کمک گرفتن از افراد متخصص و باتجربه و مجرب در زمینه ی بسته بندی تا به امروز برای شهروندان ایرانی بهترین نوع خدمات را که قصد مسافرت بلند مدت و یا اقامت دائم به استکهلم داشته اند راارئه داده و آنها را از بابت نگرانی های کاذب آسوده خاطر کرده است . به منظور کسب اطلاعات دقیق تر درباره ی بساه بندی می توانید بر روی آن کلیک کنید .

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل اعم از ( ظروف های شکستنی , کتابخانه , البسه ) در محل و با رعایت اصول استاندارد
  • بارگیری به منظور حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر : برخی از مسافران دراینئ مورد ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را در انجام امورات گمرکی شحصا همراهی کنند . با این حال مسافرانی هم هستند که تمامی امورات مربوطه به تشریفات گمرکی را برعهده سرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف از ارائه ی خدمات شرکت فریت بار پادمیرا راه رضایت مشتری است .
  • پالت بندی محموله ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از آسیب و صدمه دیده گی های احتمالی , بعد از اینکه تمامی امورات مربوطه به تشریفات گمرکی پایان یافت , محموله ی ارسالی را برحسب لزوم پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت این مورد از کارها را برعهده می گیرد .
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استکهلم : شرکت پامیرا راه در مدت زمان بسیار کوتاه و با حداکثر هزینه ی بسیار پایین مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی امارات , کیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره …… را به منظور فریت بار به استکهلم بر عهده می گیرد .

***توجه

ارسال بارهوایی به استکهلم مطابق با قوانین فریت بار به سوئد صورت می گیرد . لازم به توضیح است که این قوانین در تمامی فرودگاه های سوئد به طور یکسان اعمال می شود .

فرودگاه بین المللی استکهلم / فریت بار به استکهلم

فرودگاه آرلاندا استکهلم که در سوئد و در نزدیکی شهر ماششتا قرار دارد یک فرودگاه همگانی و بین المللی می باشد . این فرودگاه که در فاصله ی ۳۷ کیلومتری شهر استکهلم و در شمال این شهر قرار دارد در فاصله ی ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اوپسالا واقع گردیده است . در واقع می توان گفت که فرودگاه آرلاندا استکهلم استان اوپلاندا قرار دارد . بنا به آمار به دست آمده این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ با میزبانی بیش از ۵/۲۲ میلیون مسافر بیشترین رشد را در بین فرودگاه های اروپا داشته است که از این حیث بزرگترین فرودگاه سوئد و سومین فرودگاه اسکاندیناوی شناخته شده است .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه آرلاندا استکهلم ARN و برای سازمان ایکائو ESSA می باشد

 

 

ارسال بار هوایی به سوئد  ، فریت بار به پرت , فریت بار به نیویورکفریت بار به میامی

فریت بار به اسپو , فریت بار به ژوهانسبورگ , فریت بار به ولینگتون , فریت بار به آتلانتا  , فریت بار به استکهلم , ارسال بار هوایی به استکهلم


:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تابلو برق , قیمت انواع تابلو برق , مرکز خرید و فروش تابلو برق دست دوم , انواع تابلو برق ولتاژ فشار ضعیف و فشار متوسط کشویی و ثابت , ا ز ولتاژ ۱۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ : به جرأت می توان گفت که برق یکی از صنایعی می باشد که به طور یقین بیشترینن سهم بازار را در دنیا مختص خود کرده است.امروزه بیشترین بازار کار در زمینه ی برق در رشته های برق با گرایش سیستم های توان می باشد که در این رشته یکی از مهمترین مشاغلی که در بیشتر کشور های بزرگ جهان وجود دارد صنعت تابلو سازی و ساخت مدارهای فرمان و قدرت است.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2yeZCpa (تابلو برق) , https://goo.gl/vvjZZn (تابلو برق صنعتی)


ژنراتور برق

ژنراتور برق , فروشگاه آنلاین ژنراتور برق در تهران , مرکز فروش ژنراتور برق تهران , لیست قیمت ژنراتور دست دوم , انواع ژنراتور , خرید و فروش انواع ژنراتور کارکرده و نو :

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2OlB5ZN (قیمت ژنراتور) , https://goo.gl/aLdiLo (ژنراتور برق)


موتور برق

موتور برق مسافرتی کیفی , قیمت موتور برق چینی , موتور برقی گاز سوز , موتور برق بنزینی , گازوئیلی و گازی , لیست قیمت فروش موتور برق مسافرتی : دستگاهی است که برای تامین و تولید برق انرژی حاصل از سوخت بنزین ، گازوئیل و یا گاز استفاده می کند که ان را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. و در تعریف خیلی ساده تر باید بگوییم که این دستگاه ها در واقع همان موتور ژنراتور ها هستند با این تفاوت که موتور برق ها در ابعاد کوچک و توان حداکثر تا حدود ۲۰ کاوا هستند که از این دستگاه می توان در هر مکانی که به برق نیاز باشد و زمانی که دسترسی به برق شهری نباشد استفاده کرد.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2ND7nKG (موتور برق) , https://goo.gl/AJ8KZj (قیمت موتور برق)


دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور , لیست قیمت دیزل ژنراتور , خرید و فروش دیزل ژنراتور دست دوم , فروشگاه آنلاین دیزل ژنراتور , قیمت روز انواع ژنراتور ,  فروشگاه و نمایندگی اصلی دیزل ژنراتور در تهران , قیمت روز دیزل ژنراتور

لینک کوتاه :

https://goo.gl/hJ21CX (دیزل ژنراتور) , https://bit.ly/2NBz9In (دیزل ژنراتور دست دوم)


دیزل ژنراتور کوپله فابریک

دیزل ژنراتور کوپله فابریک , قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک , تهیه دیزل ژنراتور کوپله فابریک , خرید و فروش دیزل ژنراتور کوپله فابریک در تهران : حتما شما هم این توصیه ها را شنیده اید.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2pRpJy5 (دیزل ژنراتور کوپله فابریک) , https://goo.gl/hCGwsD (قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک)


انواع پمپ وکیوم  در برندهای مختلف

پمپ وکیوم , لیست قیمت پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم کوچک , قیمت فروش پمپ وکیوم روغنی , مرکز خرید و فروش پمپ وکیوم دست دوم تهران , وکیوم آبی , پمپ وکیوم خشک

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2Cb2er2 ( پمپ وکیوم ) , https://goo.gl/LzQ5zY (قیمت پمپ وکیوم)


از بزگترین و فعالترین نمایشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی , راه و ساختمان , کشاورزی , انبارداری ,سردخانه , دیزل ژنراتور , انواع موتور برق و … در ایران دارای برد تخصصی بالا در ایران می توان به صنعت فا اشاره کرد . ارائه انواع ماشین آلات صنعتی با قیمت روز و دقیق مطابق با استاندارد های شرکت های معتبر سازنده و پیشرو در عرصه فناوری و تکنولوژی؛ همکاری فروش با تمامی همکاران در بخش فروش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی دست دوم و کارکرده از مهمترین ویژگی وب سایت صنعت فا می باشد . به راحتی می توانید اطلاعات محصولات خود را در وب سایت آپلود کنید و کمتر از ۲۴ ساعت دیگر بعد از بررسی داده نمایش شود.

امیدواریم بتوانیم در ارائه خدمات نوین فروش اینترنتی کالاها و محصولات صنعتی رضایت مردم عزیز را جلب کنیم . شما می توانید تمامی انتقادات و پیشنهادت خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید .

لینک های کوتاه وب سایت صنعت فا :

bit.ly/2LzSKH5

goo.gl/Semhqa


قیمت موتور پمپ آب

موتور پمپ , قیمت موتور پمپ آب بنزینی دست دوم , موتور پمپ کاما , قیمت موتور پمپ روبین ژاپن , قیمت موتور پمپ ارتفاع بالا , موتور پمپ دیزلی ۴ اینچ , مرکز فروش انواع موتور پمپ تهران

لینک کوتاه:

https://bit.ly/2OSC8jn (موتور پمپ) , https://goo.gl/bhN2KD (موتور پمپ آب)


پمپ آب

پمپ آب , قیمت الکتروپمپ آب خانگی , لیست قیمت انواع پمپ صنعتی تهران , راهنمای خرید الکتروپمپ , فروش انواع پمپ , انتخاب بهترین نوع پمپ بر اساس نیاز شما

لینک کوتاه پمپ :

https://goo.gl/4JFRsY (پمپ آب) , https://bit.ly/2oqvIsP (پمپ)




:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()